Hands down... I'm to proud for love, but with eyes shut, it's you I'm thinking of




Dagens intag: (FROSSERI)
* 40g choklad - 245 kcal
* 1 äpple - 70 kcal
*1 tallrik Frosties med 1 dl mjölk - 190 kcal
Sammanlagt: 505 kalorier

Mamma är iväg på något möte med jobbet, Elisabeth sitter och glor på tv, pappa är iväg och köper pizza.
  Jag låstas som att jag somnat. På så sätt slipper jag äta pizza. Eller kebab.

Nu ska jag sova...efter mina sit ups.

Mår piss. Inte alls bra. Yr, svarta prickar dansar framför mina bruna ögon. Isch usch....
Att vara hemma från skolan är tråkigt. Jag har läst (har nu läst ut en bok som heter "Ladies" av Mara Lee) och suttit vid datorn.

Vill bara bli kramad och älskad...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0