Min tjocktjocka arm



Denna bilden tog farmor på mig... Ser ni hur stor armen är? (jag har svart hår, ni som missar det)
Japp, tjocktröjan funkade inte.... mamma sa att det var otrevligt att gå med tjocktröja inomhus.
  Hittills inte käkat något... hon serverade lite kanelbullar till oss, men jag tackade nej.
  "Men oavsett vad, Michelle, så ser du mycket fräschare ut nu än i våras! Men sen är det viktigt att du inte hamnar där igen"
  Mm...tack. Tack så jättemycket... Jag har bara gått ner 5 kg, men det syns nog inte.

Kommentarer
Postat av: selena

Jag tycker du är fin.

2011-01-31 @ 08:24:16
URL: http://selenathin.blogg.se/
Postat av: Anonym

du är inte tjock

det är din hjärna som spökar så blir det när man svälter och gå ner i vikt

hjärnan får inte tillrcäkligt näring så blir det

du tror du är tjcok men egentligen är du så mager så smal

en dag tror du är jätte tjock men i spegeln är det skelettet bara skinn och ben

en dag stannar hjärtat

inte värt för bli smal

2011-02-01 @ 22:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0