Pro ana

Jag är egentligen mot sådant här, pro ana-skit. Men jag har redan anorexia... har haft det sedan jag var 12, är nu 16... och vad spelar det då för roll? Mina föräldrar bryr sig inte ett skit över hur vida jag tillfrisknar eller inte. Så jag kör nu... Ska banta. Var inlagd på sjukhuset för ett tag sedan, gick inte bra... gick upp från 45 till 50 kg (är 178 cm lång)... Kom sedan hem, gick på behandling en gång i veckan, gick upp till 62 kg... Så fick jag sluta på behandling.

Nu ligger vikten exakt på: 56,9 kg
Och jag har bestämt mig. För att gå ner mer i vikt...och blogga om det
Så pussar på er <3
läs gärna!

Kommentarer
Postat av: anonym

men skärp dig!

2011-02-01 @ 16:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0